Elérhetőségünk
06 1 64-64-195
Bejelentkezés
Panaszkezelés
Utolsó módosítás: 2014.09.19
Példa a panaszkezelésre
 
1. A panasz általános meghatározása
  • Minden olyan negatív értékítéletet vagy kritikát megfogalmazó szóbeli, vagy írásbeli közlés, amely az AEGON Magyarország Általános  Biztosító Zrt. bármely szervének:
    • tevékenysége
    • mulasztása
    • dolgozójának vagy megbízottjának, kifogásolt magatartása miatt érkezik az AEGON bármely egységéhez vagy megbízottjához.
  • Minden fenti tartalmú levél, amelyet a Vezérigazgatóhoz első számú vezetőhöz, ügyvezetőhöz, illetve ügyvezetőkhöz, vezérigazgató-helyettesekhez címeztek.
  • A külső, erre hatáskörrel rendelkező (PSZÁF, érdekvédelmi stb.) szervek közvetítésével érkező levelek.
  • Sajtó, média közvetítésével érkező megkeresések.
Minden jog fenntartva © 2013 Glob-2000 Biztosítási Alkusz Kft.
Készítette: SK Trend Kft
Verzió:
Utolsó frissítés: 2024.02.09