Panaszkezelés

Panaszbejelentések

Panaszok Bejelentése

Tisztelt Ügyfelünk!
Aktualizáltuk Panaszkezelési Szabályzatunkat! (2023-01-09)

Ha Önnek Panasza van, sérelem érte, az itt leírtak bármelyikén jelezze felénk.
Panaszkezelési Szabályzatunkat itt tekintheti meg!

Panaszát rögzítjük és minden esetben kivizsgáljuk.
Ha a panasza nem a mi alkuszi tevékenységünkkel függ össze, hamen egy Biztosítóval kapcsolatos, akkor ezt továbbítjuk a Biztosító felé.
Panaszkezelési szabályzatunk itt megtekinthető.
Panaszkezeléssel megbízott: Lakner Ferenc
A panasz bejelentéseinek módjai:
E-mailben:panasz@glob-2000.hu
Levélben: Glob-2000 Kft 1201 Budapest, Vörösmarty utca 3/A Fsz
Személyesen: H - P 9:00 - 16:00 1201 Bp. Vörösmarty u. 3/A Fsz
                         Szombaton: 9:00 - 14:00 1194 Budapest Nagykőrösi út 196 Fővárosi Autópiac
Telefonon: H , K, CS, P 10:00 - 16:00; 06*1 64*64*195 5-ös menü; Vagy Szerda 8:00 - 20:00 06*203*906*404 Lakner Ferenc


Tisztelt Ügyfelünk!

A Panaszaival kapcsolatosan Ön közvetlenül is fordulhat az MNB Online Vitarendezésére létrehozott weboldalán keresztül ide KLIKKELVE!

 

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

Telefon:06-80-203-776
Postacím:1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
E-mail:
Személyesen:1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
Web:http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

A Magyar Nemzeti Bankhoz jogszabálysértés esetén fordulhat, amennyiben Társaságunkkal nem sikerült megoldania a jogvitát.

Pénzügyi Békéltető Testület

Telefon:06-80-203-776
Postacím:1525 Budapest BKKP Postafiók: 172.
E-mail:
Személyesen:1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
Web:http://www.mnb.hu/bekeltetes

A Pénzügyi Békéltető Testület szerződéssel kapcsolatos egyedi jogviták esetén jár el.

Bővebb információk a Panaszkezelési Szabályzatban. Klikk